דלג לתוכן העמוד

דאטה מדיה

?האם גם הארגון שלך מתמודד עם בעיות איכות נתונים

האם גם הארגון שלך מתמודד עם בעיות איכות נתונים?  גם המיילים שלך מגיעים לדואר זבל? נתונים באיכות ירודה משבשים את הפעילות ופוגעים בביצועים העסקיים.

נשמע לך מוכר?

אם ברצונך לגלות דרכים חדשות וטובות יותר לשיפור נתוני הלקוחות שלך לצורך הגדלת הרווח, התאמות רגולציה, שיפור הביצועים העסקיים ועוד, נשמח להציג בפניך מה עובד עבור לקוחות אחרים בענף שלך.

טיוב נתונים או טיוב מידע הוא תהליך לשיפור איכות הנתונים הקיימים בבסיסי נתונים. השיפור נדרש בנתונים שאינם שלמים, אינם מדויקים, אינם נכונים, כפולים וכדומה.

שימושים שכיחים לטיוב נתונים:

  • איתור לקוחות מנותקי קשר באמצעות הצמדת מספרי טלפון עדכניים.
  • הגדלת הרווח – צמצום עלויות תפעוליות: חסכון בעלויות מוקדים (ע”י הפחתת מספרי טלפון שגויים), חסכון בעלויות דפוס, הפקה וביול בדואר (ע”י ניפוי רשומות כפולות), הפחתת דואר חוזר (ע”י תקנון וטיוב כתובות, בדיקת תקינות לוגית של הכתובת, הצמדת מיקוד והכנה לדיוור).
  • חיזוק הקשר עם הלקוחות – ע”י דיוק הפניה אליהם, הפחתת פניות סרק ופניות כפולות, שיפור תדמית הארגון והעלאת שביעות רצון לקוחות.
  • שיפור ביצועי בסיס הנתונים – ע”י תקנון המידע בבסיס הנתונים, טיפול ברשומות כפולות מתאפשר חיזוק פוטנציאל השימוש בכלים כגון מחסני נתונים (Data Warehouses), מערכות Business Intelligent) BI), מערכות ניהול קשרי לקוחות (CRM) ו- Big Data.
  • טרנספורמציה דיגיטלית – סיוע לארגונים במעבר לארגון דיגיטלי.
  • ניתוח מורפולוגי בעברית – חיפוש חכם על טקסטים הכתובים בצורות שונות. מאפשר השוואות טקסט של שמות אנשים, שמות של מקומות, מוצרים, פעולות ועוד.
  • טיוב קטלוגים / טיוב מקטים (מק”טים), מוצרים ועצי מוצר – MRO Data Cleansing.

שעות פתיחה

9:00-18:00